15-16.04.2017 - Narodowe Forum Muzyki - Wrocław

W swoim asortymencie mamy bardzo duży wybór stołów, nadających się na każdą okazję. Jedne z nich dostarczyliśmy do Narodowego Forum Muzyki we Wrocławiu. Wybrane modele sprawdziły się wzorowo. Cieszymy się z udanej realizacji.

14-15.04.2017 - Licheń

Wynajęliśmy meble eventowe do Hotelu Atut w Licheniu. Odbyła się tam uroczystość weselna. Event wyposażyliśmy w stoły oraz krzesła bankietowe, które idealnie komponowały się z białymi pokrowcami. Zapraszamy do zapoznania się z asortymentem.

05.04.2017 - 4Mat - Wrocław

Wypożyczalnia mebli Wrocław po raz kolejny dostarczyła meble eventowe. Były to m.in. krzesła transparentne, które zachwycają swoją klasyką i elegancją. Są bardzo stylowe, a zarazem praktyczne. Świetnie nadają się na uroczyste i eleganckie eventy.

24-26.03.2017 - Tarbud - Hala Stulecia

Mieliśmy przyjemność współpracować z Kancelarią Kufieta przy wyposażaniu stoiska na Targach Branży Budowlanej i Kamieniarskiej we Wrocławiu. Stoiska targowe uzupełniliśmy w prostą i klasyczną ladę barową, hoker oraz transparentne krzesła Ghost. Jako wynajem krzeseł Wrocław dostarczamy meble na targi, konferencje i wiele innych okoliczności.

24-26.03.2017 - Jungheinrich - Rzeszów

Obsłużyliśmy wiosenną edycję Targów Budownictwa EXPO DOM, które zaliczają się do największych wydarzeń tej branży w Polsce. Dostarczyliśmy namiot oraz meble na stoisko firmy Jungheinrich Polska Sp. z o. o. reprezentowana przez Filię Rzeszów. Wynajem mebli Kraków wyposażyła stoisko na Hali Widowiskowo-Sportowej „PODPROMIE” w Rzeszowie.

23-26.03.2017 - Jo Home - Łódź

Mieliśmy przyjemność współpracować przy wiosennej imprezie modowej w Łodzi, gdzie odbył się Port Fashion Days na którym zagościła Maja Sablewska. Jako wypozuczlania mebli eventowych Łódź wspołpracujemy z firmami na rozmaitych eventach w całym kraju i za granicą.

04.03.2017 - Pacha Poznań

W renomowanym Klubie Pacha w Poznaniu odbył się półfinał wyborów Miss Wielkopolski, który mieliśmy przyjemność wyposażąć w meble eventowe. Wynajem mebli to nasza pasja a współpraca przy ciekawych wydarzeniach to sama przyjemność. Na wymianioną imprezę wynajęliśmy krzesła dla widzów pokazu.

01.03.2017 - Volkswagen Antoninek

Wpółpracujemy z firmą Volkswagen przy różnego rodzaju eventach na terenie zakładów w Antoninku, Wrześni i Poznaniu. Tym razem w Kantynie Vogelnest wyposażyliśmy spotkanie w stoliki koktajlowe i i tekstylia. Wypożyczalnia krzeseł i stołów oferuje sprzęt na każdego rodzaju event prywatny czy firmowy.

01.03.2017 - IBB Andersia

Współpracowaliśmy z firmą Larus przy wyposażaniu spotkania firmowego firmy Samsung, które odbywało się w ekskluzywnej sali konferencyjne Hotelu IBB Andersia w Poznaniu. Na event dostarczyliśmy stylowe i nowoczesne w swym stylu krzesła Maya, lady barowe oraz transparentną mównicę plexi.

28.02.2017 - C.H. Arkadia

Mieliśmy przyjemność dostarczać meble eventowe do Centrum Handlowego Arkadia w Warszawie. Wynajem mebli eventoweych w Warszawie to nasza specjalność, tym bardziej cieszymy się ze współpracy z agencją eventową BraveHearts, dla której odostępniliśmy hokery barowe oraz eleganckie fotele z lini Le Corbusier.

26.02.2017 - Targi Ślubne - Galeria Sudecka

Meble eventowe Wrocław mieliśmy przyjemność dostarczać na coroczne Targi Ślubne w Galerii Sudeckiej, gdzie współpracowaliśmy z wystawcami oraz organizatorami wydarzenia. Dostarczyliśmy stoły cateringowe, krzesła bankietowe, krzesła plenerowe, stoliki koktajlowe i tekstylia do pokrycia mebli. Na ślub i wesele mamy niezbędny asortyment.

23.02.2017 - Porsche Poznań

Wypożyczalnia krzeseł Poznań - mieliśmy przyjemność współpracować z renomowanym Salonem Audi Porsche Franowo, gdzie dostarczyliśmy meble eventowe dla goścu biorąch udział w Audi Q5 Roadshow. Zapewniliśmy uczestnikom wygodne i stylowe krzesła Maya z asortymentu naszych mebli.