11-12.06.2016 - Piekarnia Jul-Ka

Wynajęlismy krzesła transparentne, stoły bankietowe oraz parasole ogrodowe na plenerowe spotkanie, które odbył się na terenie piekarnii Jul-ka w okolicach Wrocławia. Krzesła transparentne to hit branży eventowej, ponieaż swoim unikalnym stylem pasują na każdą uroczystość oraz zachwycają swoim eleganckim wygladem.

11-12.06.2016 - Gmina Żórawina

Współpracowliśmy z Gminą Żórawina, gdzie na głownym placu miasta mieliśmy przyjemność posatwić halę o wymiarach 15x20 m. Cieszymy się ze wspólnej udanej realizacji. Wynajmujemy na eventy zadaszenia, namioty oraz hale w różnych rozmiarach.

16-19.06.2016 - Forum Muzyki

Udana realizacja we wrocławskim Forum Muzyki, na które wypożyczaliśmy profesjonalne składane stoły konferencyjne. Obsługujemy eventy małego jak i dużego formatu. Meble eventowe wynajmuje na imprezy rodzinne i firmowe.

11.06.2016 - Ślub Kołobrzeg

Na plaży w Kołobrzegu odbyła się urocza i wyjątkowa uroczystość zaślubin, na którą mieliśmy przyjemność wynająć meble eventowe. Event wyposażyliśmy w zadaszenie ślubne, agregat prądotówczy zasilający multimedia oraz drewniane krzesła składane.

10-12.06.2016 - Tarnowo Podgóne

Stylowe krzesła Maya wypożyczyliśmy na event w Tarnowie Podgórnym. Wynajmujemy krzesła różnego rodzaju na bankiety, kongeresy i wiele innych uroczystości. Eventy obsługujemy na terenie całego kraju.

10-12.06.2016 - Festiwal Dobrego Piwa

Na wrocławkim Stadionie Miejskim odbył się coroczny Festiwal Dobrego Piwa, na który wynajęlismy parasole eventowe. Wynajmujemy zadaszenie na festiwale oraz wystawy z różnych okazji. Na terenie Festiwalu można było znaleźć wiele gatunków piwa, smaczne jedzenie oraz posłuchać ciekawej muzyki.

07-08.06.2016 - Fabryka Czekolady Wrocław

Wynajęliśmy stylowe krzesła Maya na spotkanie firmowe, które odbyło się w Fabryce Czekolady Mondelez z Wrocaławia. Krzesła wypożyczamy na eventy służbowe jak i prywatne.

06-09.06.2016 - Hotel Monopol Wrocław

W Hotelu Monopol we Wrocławiu odbyła się konferencja, na którą wypożyczyliśmy krzesła konferencyjne ISO z pulpitem. W swoim asortymencie mamy krzesła pasujące na każdy event. Krzesła wynajmujemy na konferencje, kongresy, szkolenia oraz przyjęcia rodzinne.

04-09.06.2016 - Wood-Mizer

Po raz kolejny wypożyczyliśmy meble dla wiodącego producenta przewoźnych i stacjonarnych tracków taśmowych oraz brzeszczotów - Wood-Mizer. Tym razem na spotkanie firmowe wynajęliśmy namiot oraz stoły i krzesła, które mamy w swoim stałym asortymencie. Zapraszamy do zapoznania się z nim na stronie.

04-05.06.2016 - MCK Krzyżowa

Na szkolenie, które odbyło się w Międzynarodowym Centrum Kongresowym Krzyżowa wynajęliśmy stoły bankietowe oraz lady barowe. Meble wynajmujemy na eventy na terenie całego kraju.

01.06.2016 - Muzeum Teatru

Wynajęliśmy krzesła bankietowe w białych pokrowcach elastycznych na event w Muzeum Teartru we Wrocławiu, dla firmy Bissole.

31.05.2016 - Firma Motoryzacyjna Poznań

W Poznaniu przygotowaliśmy sprzęt na konferencje w dużej fimie motoryzacyjnej na terenie miasta. Konferencja zaplanowana na 350 osób w dwóch lokalizacjach. Wypożyczamy meble eventowe na terenie całego kraju, na rózne eventy. Ofertę przygotowyjemy dla każdego klienta indeywidualnie, z uwzględnieniem potrzeb.